Obserwatorzy / Followers

czwartek, 29 września 2011

~3~

Ostatnio ze względu na brak czasu (klasa maturalna niesie ze sobą wiele nauki) nie mogłam dodawać notek. Poza tym nie za bardzo mogę wychodzić teraz i robić zdjęcia ponieważ złapałam przeziębienie. Ale koniec już z tym usprawiedliwianiem się prawda jest taka że nie umiem się odpowiednio zorganizować. Dziś przygotowałam dla was jeden z zestawów stworzonych jeszcze latem. W ostatnich dniach dopisywała pogoda iście letnia więc myślę że wpasowałam się nim w aktualne warunki pogodowe. Mam nadzieję, że utrzyma się ona dłużej ponieważ zaplanowałam kilka nowych sesji i chciałabym je w końcu sfinalizować. Trzymajcie kciuki. 








P.s sukienkę przywiozłam z ostatniej wizyty we włoszech.



dress - small shop in Italy 
shoes - Deichmann
sweater - SH
belt - Sh
bag - mother`s wordrobe
earrings - Claire`s
Follow my blog with Bloglovin

2 komentarze:

  1. Podobaja mi sie Twoje stylizacje :) czekam na kolejna, bo widze ze cos dlugo nie piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe outfity dodam w weekend . Dzięki za uznanie :)

    OdpowiedzUsuń