Obserwatorzy / Followers

niedziela, 11 sierpnia 2013

~59~

Tym razem post w którym nie zawarłam żadnego outfitu mianowicie chciałam podzielić się z wami nowościami w mojej szafie które "dopadłam" na tegorocznych letnich wyprzedażach a także w second handach.




 1. Marynarka w paski firmy Marks and Spencer znaleziona w second handzie dałam za nią nie całe 14 zł. Obok takiej perełki nie wolno przejść obojętnie :). Paski pionowe idealnie wyszczuplają sylwetkę a złote guziki powodują iż marynarka wygląda na droższą i bardziej elegancką.



 2. Czarne koturny z eko skóry zakupione w Camaieu za cenę finalną 35 zł , przecenione ze 129 zł. "Czyhałam" na te botki już od dłuższego czasu ale za buty tej jakości nie zapłaciłabym 129 zł dlatego jedyne co mi pozostało to czekanie, no i opłaciło się :).




 3. Góra od bikini z H&M cena 5 zł. Nie znalazłam dołu do kompletu (niestety...) ale wciąż mam nadzieje że znajdę go w innym sklepie. 





 4. Bluzka Oversize zakupiona w outlecie firmy Vila za 30 zł. Materiał świetnie imituje skórę węża, bluzka ta na pewno nada się do niejednej jesiennej stylizacji gdyż właśnie tej jesieni będą królowały skóry i pikowania. mam nadzieje że mój bardziej przewiewny odpowiednik również zda egzamin.



 5. Top/tunika z Camaieu - 24,90 zł. Z początku bluzka ta nie powaliła mnie na kolana jednak z odpowiednio dobranymi spodenkami bądź dopasowaną spódnicą z podwyższonym stanem wygląda zabójczo. Dodatkowo naszyjnik jest odpinany także nie zniszczy on ubrania w trakcie prania.



 6. Spodnie z uwaga... BAZARKU. Bardzo wygodne i dzięki dodatkowi lycry ładnie leżą na nogach. Tak na prawdę urzekł mnie w nich wzorek z róż który starałam się uchwycić na zdjęciu. 


 7. Spodenki z Camaieu za duże ... co prawda za 29,90 zł . Z paskiem jednak bardzo dobrze się układają 


 8. Spodenki firmy Levi`s zakupione w second handzie za niebotyczna cenę uwaga : 3 zł. Spodenki posiadały metkę fabrycznie przytwierdzoną.



 9. Top z Pepco 4,90 zł 



 10. Bluzka second hand 6 zł. Bluzka ta jest wykonana z materiału przypominającego fakturą zamsz a faktyczny kolor bluzki to ten z pierwszego zdjęcia. 



 11. Sukienka z zegarkami - Pepco 24,90 zł. Nie jestem przeciwniczką kupowania w tanich sklepach typu Pepco tam również można znaleźć perełki które odpowiednio wystylizowane wyglądają na o wiele droższe niż są w rzeczywistości. Sukienka jest wykonana z bardzo przyjemnego w dotyku materiału i ładnie układa się na ciele. Wzór zegarków jest cudowny wpisuje się w trend barokowego przepychu z odpowiednimi dodatkami i ta sukienka może zrobić furorę.



 12. Naszyjnik Claire`s 12 zł. Uwielbiam kryształki a`la svarovski i gdy tylko widzę biżuterię tego typu nie mogę powstrzymać się przed jej kupnem. Kolia pięknie odbija promienie słońca ale sądzę że wykorzystam ją nie tylko do letnich stylizacji.





13 i 14 Torebka firmy Batycki i szalik. Bursztynowe oczko to cecha charakterystyczna firmy Batycki. Szalik jest wykonany z jedwabiu z domieszką bawełny przez co świetnie się go nosi i idealnie komponuje się z prochowcem. 

Mam nadzieję, że podobał się wam ten post. Pozdrowienia i miłych wakacji życzę ja Koroneska :).

1 komentarz:

  1. nice stuff :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/08/summer-fav-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń