Obserwatorzy / Followers

wtorek, 3 września 2013

Haul zakupowy :)

 Kolejny post odsłaniający mroczne zakątki mej szafy. Tym razem jest to nieco spóźniony (ponieważ spódnica tiulowa ukazała się już u mnie na blogu) haul zawierający nie tylko ubrania ale również ta daaa produkty kosmetyczne w ilości 2 sztuk. Gotowi zapoznać się z efektami zakupowego szaleństwa ? To w takim razie ruszamy ! 

1.Sweter firmy Kappahl - strasznie ciepły i mięciutki idealny do jesienno - zimowych stylizacji. Musiałam go włączyc do swojej "kolekcji" swetrów :)



 2.Zakupy w Mohito : ceny widoczne są na metkach. Bluzka posiada prześliczne kryształki przypominające svarovski elements nie wiem jak bedą trzymały się w praniu ale za 24,90 zł warto zaryzykować. Sweter to odkrycie na wieszaku wygladał na zwyczajny casualowy must have jednak po założeniu okazało sie że posiada on piekne wycięcie z tyłu nadające mu charakter. Pasek jak dla mnie dodatek glam rockowy. Pięknie podkreśla talię i nadaje się do zaostrzenia stylizacji, dodatkowo był przeceniony z 35 zł na 5,90 zł więc jak go nie brać ! 









 3. Spódniczka Sheinside - kupując ja przychodziła mi na myśl tiulowa spódnica Carie Bradshaw z Seksu w wielkim mieście. Jest cudowna jednak nie nowa odkupiłam ją od jednej z bloggerek.



 4. Jak już wspominałam wcześniej oto jedna z nowości kosmetycznych mianowicie maska do włosów firmy Kallos posiadająca wyciąg z oleju oliwkowego i białka z jedwabiu do włosów suchych i martwych. Szczerze powiedziawszy nie za bardzo wierzyłam w jej skuteczność biorąc pod uwagę jej cenę bagatela 9,90 zł za 1 litr produktu. Nic bardziej mylnego ! Jak okazało sie po użyciu moje włosy stały się gładkie i lśniące ! Prawdziwy przyjaciel włosów prostych i zniszczonych ! Polecam z całego serca. produkt dostępny w drogerii Hebe. 

 5.A teraz nowości z górnej półki ! Jako że skończyłam lat 20 postanowiłam zaszaleć i zainwestować w torbę lepszej jakości. Miałam ich wiele na oku ale w końcu w me ręce wpadła prześliczna torba marki Moschino i nie potrafiłam jej już z nich wypuścić. Torba posiada jedną dużą komorę a także dwie mniejsze na telefon czy klucze. Bardzo pakowna - to jej największa zaleta i wygodna w użytkowaniu. Przód i tył torby zdobi prześliczny print hotelu , dodatkowo dołączony do niej jest brelok z logo Love Moschino . I jak tu się w niej nie zakochać :). Drugim drogeryjnym produktem który wam obiecałam jest perfum również marki Moschino o wdzięcznej nazwie Glamour. Zapach jest równie zachwycający jak flakonik, możecie wierzyć mi na słowo.











 6. Etui na tablet Samsung galaxy tab 2 . Lubię kiedy moje sprzęty oprócz funkcjonalności posiadają również stylowy wygląd, dlatego zainwestowałam w etui z eko skóry do mojego tabletu. Etui to będzie chroniło tablet przed zarysowaniami i ewentualnym zbiciem ekranu, dodatkowo zapinane jest na magnesy co ułatwia użytkowanie. Na tyle etui została zamontowana zakładka która umożliwia przeistoczenie etui w stojak na tablet - bardzo przydatne w trakcie oglądania filmów czy przeglądania zdjęć. Etui zakupiłam na allegro jego koszt wraz z przesyłką wynosił 50 zł.






Na dzisiaj to już wszystko nie przegapcie kolejnych postów ! Jak podobał się wam mój haul ? Pozostaw po sobie pamiątkę w postaci komentarza :)

3 komentarze:

  1. ..torba jest piekna :)
    Swietne zakupy

    Pozwolilam sobie zareklamowac Twoj post na Polskich Blogach Kobiecych na Swiecie

    podjae link http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/2013/09/haul-zakupowy-u-koroneska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    gdzie dokładnie kupiłaś tę torebkę?
    i jaka była jej cena?
    i jak Ci się nosi od tych prawie 2 miesięcy? (czy jest wygodna? nie za duża? czy uszy -bo są cienkie, nie wbijają się w ramię, etc.) :)
    będe wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę kupiłam w butiku paryżanka a konkretnie w jego outlecie. Jest to butik sprzedający Markę Moschino w Poznaniu. Torebka kosztuje ok 900 zł ja kupiłam na wyprzedaży posezonowej za cenę 490 zł. Jest świetna ja kocham duże pakowne torby na codzień do których mogę wsadzić cały swój świat a nawet i pół galaktyki . Rączki się nie wpijają idealnie dopasowują sie do ramienia. Na serio polecam jeśli lubisz duże torby jeśli nie można ją kupić również w rozmiarze średnim i małym :) cena w zależności od rozmiaru torby jest odpowiednio niższa bodajże 700 zł za średni model. Z całego serca polecam te torebkę :)

      Usuń