Obserwatorzy / Followers

czwartek, 10 października 2013

LEOPARD SHIRT, LEATHER PANTS, RED LIPS AND WALLET


Zdjęcia : Iwona Konarska <click>

Hej, jak obiecałam tak zrobiłam mianowicie zmobilizowałam się i wstawiam wam nową stylizację. W tej jak i poprzedniej dominują jesienne barwy od których nie mogę ( i nie chcę ) się ostatnio uwolnić. Zgniła zieleń i złote odcienie liści to zdecydowanie moja ulubiona kompozycja kolorów.Spodnie to zdobycz z październikowego szaleństwa zakupów, kosztowały 39,90 zł ale dzięki zniżce 20 zł z gazety instyle zapłaciłam jedyne 19,90zł - takie okazje to ja lubię :)). Portfel znacznych rozmiarów tym razem posłużył za kopertówkę. Zapraszam więc do oglądania ! 
Trzymajcie się ciepło !












pants/spodnie - H&M
shoes/buty - Centro
shirt/koszula - second hand 
wallet/portfel - Parfois 
earrings/kolczyki - H&M 

4 komentarze:

  1. Znakomicie; doskonały zestaw; ja bym tylko proponował rozpięcie jednego guzika w koszuli i tak utworzony dekolt przysłonić/przyozdobić czarnym szalem/apaszką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great outfit honey! Love your shirt! :)

    xx, Julia
    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń