Obserwatorzy / Followers

poniedziałek, 11 listopada 2013

Underground look// Mała Czarna Underground

Dzisiaj na blogu spóźniona relacja z pokazów Małej Czarnej. Tym razem wydarzenie to odbyło się na jednym z pięter parkingu podziemnego centrum handlowego Kingcross Marcelin. Swoje kolekcje zaprezentowali między innymi : Gavel, Laboratorium 35, Błażej Teliński, Jakub Pieczarkowski & Odio Tees. Mnie najbardziej przypadły do gustu piękne rozkloszowane spódnice i etola z piór projektu G. Grzegórskiego a także większość propozycji od Odio Tees. Oprócz pokazów zorganizowana została również loteria wizytówkowa a także konkurs na stylizację underground w której nagrodą była kolia od firmy Apart. Nie skromnie przyznam się, iż tym razem konkurs stylizacyjny wygrałam ja :). Żeby przybliżyć wam jak wyglądało całe wydarzenie jutro na moim blogu zostaną zamieszczone filmy z mojego kanału youtube  tymczasem pozostawiam wam do oceny moją zwycięską stylizację. Miłego oglądania !































dress/sukienka - H&M
coat/płaszcz - River Island 
belt/pasek - Mohito 

1 komentarz: