Obserwatorzy / Followers

sobota, 19 września 2015

Butterfly effect





Mamy sobotę i wyjątkowo ciepły dzień jak na tę porę roku, w związku z tym przygotowałam dla was  post z nową stylizację pełną elegancji i luzu. Zwiewna oversize`owa sukienka od Lany Nguyen w połączeniu z chustą ze zjawiskowym printem w skrzydła motyli to dla mnie idealne połączenie na sobotni dzień w mieście. Nie byłabym sobą gdybym nie dodała do niej odrobiny blasku w postaci kryształków na torebce oraz lustrzanych okularów. To już moja druga chusta od Granashop z której jestem w pełni zadowolona. Mam nadzieję że stylizacja oraz sesja zdjęciowa przypadną wam do gustu.






Zdjęcia : Iwona Konarska (blueeyepicture)


































dress - Lana Nguyen 
bag - Mohito 
scarf - Granashop
sunglasses - New Yorker 

3 komentarze:

  1. Hipnotyzująca chusta. Fajnie się dopełnia razem z lustrzanymi okularami. Z pewnością ważną rolę odgrywa także tło, szczególnie w kilku zdjęciach od końca. Bardzo udane zdjęcia i stylizacja :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love that stylish outfit with those cute heels! :)

    And that scarf looks so pretty! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń