Obserwatorzy / Followers

środa, 30 marca 2016

30.03

Nie mogę uwierzyć, że nie było mnie tu już 4 miesiące. :O SZOK! Korzystając z wolnego czasu (co jest rzadkością w świecie małego pracoholika, ale na przyjemności (bloga) też w końcu przyszła pora), poszperałam w folderach i znalazłam kilka jesiennych sesji zdjęciowych, w tym jedną nocną. Nie wstawiam jej bez powodu, stylizacja jest total white więc nada się również na zbliżającą się do nas wielkimi krokami, choć na razie zimną wiosnę! Spódnica wyszperana w second hand, sweter z New Look i pastelowe szpilki tworzą kobiecy i zarazem romantyczny look. Nie ukrywam że romantyzmu tej stylizacji dodają również lokalizacja oraz przepiękne zdjęcia w wykonaniu Iwony Konarskiej. Ocenę rezultatów zostawiam wam! Buziaki !

Zdjęcia : Iwona Konarska 









sweater - New Look 
skirt - second hand 
heels - Neścior 

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja.
    Kolor beżowy w osłonie nocy rewelacyjnie się wyróżnia.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, kobieca stylizacja. Aż zatęskniłam za ciepłem. Wrzucaj częściej swoje stylizacje. Zapraszam również do siebie w wolnej chwili adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, bardzo fajny klimat zdjeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się kolorystyka! Uwielbiam takie kolorki:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, dlaczego nie dodajesz nowych postów? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, elegancka i seksowna!

    OdpowiedzUsuń