Obserwatorzy / Followers

środa, 6 kwietnia 2016

06.04

Nie wiem jak u was ale u mnie wiosenne porządki trwają w najlepsze. Jako, że należę do osób "nie noszę tej bluzki od roku, ale tak w sumie to... szkoda wyrzucić, może jeszcze założę w przyszłym sezonie :P" bardzo trudno jest mi cokolwiek wyrzucić, a porządki w szafie napawają mnie przerażeniem. Przysłowiowa bluzka na kolejny sezon trafia na dno szafy (której pojemność jak się okazuje jest bardzooo ograniczona), a wtedy słuch o niej ginie. Postanowiłam, że czas wziąć się w garść zakasać rękawy i ogarnąć jakoś te garderobę, zobaczymy jak mi pójdzie. 
Tymczasem was zostawiam ze stylizacją fotografowaną jesienią ( porządki objęły także komputer, hihi). Połączenie szarej minimalistycznej sukienki i grunge`owej koszuli w kratę, a do tego wielki kapelusz. Całą stylizację dopełniają moje ukochane kozaki za kolano. 
Piszcie jak wam idą porządki ! BESOS ! 

Zdjęcia : Iwona Konarska/ blueeyepicture











dress /sukienka - allieexpress
shirt/koszula - second hand 
hat/kapelusz - Claire`s 

4 komentarze:

  1. Świetna stylizacja! Kapelusz mistrzowski :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba całość.
    Niby elegancka, a ta koszula nadaje luzu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ten styl do Ciebie pasuje jest super, z przyjemością obejrzałam galerię zdjęć pzdr
    adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń