Obserwatorzy / Followers

niedziela, 13 listopada 2011

~5~

Nowy set, tym razem fotografem była Natalia Desperak. Mimo, iż temperatura nie była zbyt wysoka poświęciłam się żeby pokazać wam ten zestaw, zainspirowany modą miejską. Biżuteria niczym z "Alicji w Krainie Czarów" mnie urzekła, wchodząc do sklepu nie mogłam jej nie kupić. Jak już zauważyliście od wczoraj można oglądać mnie również na Chictopii i Lookbook. Mam nadzieję że ten set również wam sie spodoba. Miłego oglądania. 

Koroneska













skirt/spódniczka - Vero moda
shoes/ buty - small shop in Poznań
sweater/sweter - SH( Atmosphere)
blouse/bluzka - H&M
rabbit ring/ pierścionek - Claire`s
bracelet/ bransoletka - gift/prezent
necklace/wisiorek - Claire`s
watch necklace /zegarek - gift / prezent
earrings/ kolczyki - Claire`s
hat/ kapelusz - gift





P.s Jeśli szukacie ciepłych butów na zimę Aukoala to dobre rozwiązanie. Oprócz typowych dla nich UGG BOOTS znajdziecie tam również inne kroje, bardziej kobiece, które i mnie przypadły do gustu. Sprawdźcie sami klikając banner po prawej stronie, nie pożałujecie. 


If u are searching for a warm shoes ideal for winter Aukola brand got something for u. They have lots of UGG BOOTS but if u don`t like this type they sell also a feminine shoes. U can enter their site by clicking the long Aukoala banner on the right.
Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz