Obserwatorzy / Followers

niedziela, 27 listopada 2011

~7~

Jesień mnie zaskakuje. Jednego dnia na termometrze widnieje napis -5 *C innego 10 w plusie. Korzystając z chwilowego ocieplenia udało mi się spreparować dla was skromny biało czarny outfit. Koturny zakupiłam na stronie www.szafa.pl i jestem z nich szalenie zadowolona. Są piękne i stylowe pasują do większości moich rzeczy. 

Mimo iż robi się coraz zimniej nie poddam się i będę relacjonowała dla was przez cały okres zimowy! Trzymajcie kciuki bo jestem straszliwym zmarzluchem i może być ciężko!
Jeśli szukacie cieplutkich, stylowych i wygodnych butów na zimowe dni zajrzyjcie na stronę aukoala, możecie tam wejść klkikając długi banner z prawej strony.
Oprócz tradycyjnych i kultowych emu boots znajdziecie tam wiele innych kobiecych krojów butów, miłego oglądania.

<For english visitors>
If U are searching for a warm stylish and comfortable shoes u will find them on Aukoala site. U can enter this site by clicking the long banner on the right! 










Sweater/ sweter - Atmosphere
Skirt/ spódnica - DanHen
Socks/ kolanówki - no name
Wedges/ koturny - www.szafa.pl
Ring/ pierścionek - C&A
Bow / kokarda - no name
Bag/ torba - SH
Follow my blog with Bloglovin

2 komentarze:

  1. I really like your style... :) your bag, your clothes! Even the photos are beautiful!
    Stay as you are!
    Paula from Wild and Minded

    OdpowiedzUsuń
  2. love the bow tie and wedges so much!! so cute ring and socks too!! following your blog!!
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń