Obserwatorzy / Followers

sobota, 10 grudnia 2011

~8~

Dzisiejszy post powstał bardzo spontanicznie. Ze względu na złe warunki pogodowe zdjęcia musiałam zrobić w pokoju. Tym razem zainspirowały mnie urocze zestawy ubrań tzw Japan style. Jestem zadowolona z tego zestawu mimo iż zdjęcia nie są tak dobre jakbym chciała. Jesień i zima to zdecydowanie dwie najgorsze pory roku dla modowych bloggerek. Nie można tworzyć w nieskończoność zestawów opartych na płaszczu i ciepłych dodatkach, a na bardziej kreatywne nie można sobie pozwolić ze względu na zimno . Szukanie ciekawych miejsc na zdjęcia to moje obecne zajęcie oprócz przygotowań do matury oczywiście. Mam nadzieje że i tym razem zadowoliłam was tym zestawem . Pozdrowienia dla wszystkich załamanych niską temperaturą blogerek :D











Dress/sukienka - H&M
Sweater/ sweter - H&M
Necklace/wisiorek - H&M
Ring / Pierścionek - small shp in italy / mały sklep we Włoszech
over the knee socks / nad kolanówki
Bag / torba - no name 



For english visitors : 
Pretending Innocent 
Bad wather sucks! This time photo taken in my room :D I know, this time i`m not wearing anyy shoes but this is because of the tittle i wanted to make an innocent cute outfit in neutral colours and i think i made it 
Just tell me what you think about it ! Oh and don`t forget to leave a comment 
U CAN ALSO FOLLOW ME ON LOOKBOOK 
Hundred kisses :*  Yours Koroneska




Follow my blog with Bloglovin

3 komentarze:

  1. Nice outfit!

    Check out my blog and if you start to follow I'll follow back! (: xx

    http://mimminen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. HANN , Kolczyki są z Claire`s :D

    OdpowiedzUsuń