Obserwatorzy / Followers

piątek, 23 grudnia 2011

~11~

Zbliżają się święta, i to bardzo szybko, bo już jutro jest wigilia. Tak jak planowałam zdążyłam przygotować dla was zdjęcia z zestawem przypominającym mi film " Anastazja " i rosyjski styl ubioru :D Nadchodzące święta spędzam z rodziną i już zostałam zaprzęgnięta do pracy, na szczęście gotowanie sprawia mi samą przyjemność także myślę, że jakoś poradzę sobie z obowiązkami w kuchni :D
Zestaw ten w szczególności sukienka nadaje się wręcz idealnie na kolację wigilijną. Skromna dziewczęca sukienka idealnie pasuje również do zakolanówek bądź sweterka oversize jak widoczne jest na jednym ze zdjęć. Biżuteria jest dowolna. Ja osobiście wolę skromne złote dodatki aby nie przytłoczyć reszty zestawu, i nie oszukujmy się, ale nadmiar biżuterii, nawet tej najpiękniejszej przeszkadza w spożywaniu posiłku :D
Buty które zaprezentowałam na zdjęciach upolowałam za bardzo niską cenę na jednej z aukcji allegro. Jestem z nich szalenie zadowolona, ponieważ są zarazem ciepłe i mają niecodzienny krój. Miękka wełna pokrywająca wewnętrzną wartswę skóry pospinana sprzączkami szalenie przypadła mi do gustu. Dodatkowo ich niesamowity kolor pasuje do większości moich rzeczy. 
I jak miałam ich nie kupić? 
Z okazji zbliżających się świąt chciałabym życzyć wam wszystkim wesolych świąt i szczęśliwego nowego roku. Niech każdy kolejny rok w waszym życiu przynosi wam nowe wyzwania i pasje :D 
Wasza Koroneska












Dress / sukienka - H&M
Golden watch / złoty zegarek - prezent / gift 
shoes / buty - allegro.pl
sweater / sweter - Papaya
hat / czapka - gift / prezent 
scarf / szalik - Vero Moda 


P.s Wkrótce bo już 12 stycznia będzie można na mnie głosować w konkursie na blog roku 2011 (liczę na wasze smsowe wsparcie :D)


 

Follow my blog with Bloglovin

5 komentarzy:

  1. Hey! We saw you on chictopia. Thank you for your lovely comment. Your blog is great :)
    Visit ours if you want.
    http://christmasgirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow this is SO beautiful !! Im following right now...
    Happy New Year...

    amintasfashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pretty dress and beautiful pics! I have just discovered your blog and, New Year, new follower! :) My best wishes for this 2012!
    xoxo
    Mónica

    OdpowiedzUsuń
  4. you are such a snowwhite in the snow;) really beautiful outfit, like the fairytale! hope you have a wonderful year!

    =======
    From http://www.checkmyfashion.com/
    An Online Wardrobe for worldwide Fashion Lovers

    OdpowiedzUsuń