Obserwatorzy / Followers

sobota, 17 grudnia 2011

~10~

Hej :D tym razem mam dla was dobre (lub złe, bo będziecie mnie musieli wspierać) wieści :D Ja Koroneska postanowiłam skupić wszystkie moje wewnętrzne siły i wziąć udział w konkursie na Blog Roku 2011 
Wiem wiem "siedzę" w tym od niedawna i nie mam szans na wygraną ale nie to jest moim priorytetem! Najważniejsza jest dobra zabawa i jakieś urozmaicenie w życiu. Dzięki tej szansie zmobilizuje się i będę miała trochę radości z tworzenia :D Może zostanę zauważona i liczba osób mnie obserwujących się zwiększy ... NIgdy nic nie wiadomo co z tego może wyniknąć :D

A teraz przechodząc już do głównej tematyki mojego bloga :D Dzisiejszy zestaw który dla was przygotowałam jest stworzony w oparciu o spódnicę znalezioną w szafie mojej mamy :D Dzięki niej uzyskałam pożądany styl vintage. Bluzkę zakupiłam w wakacje dzięki niej całość zyskała odrobinę kobiecego wyglądu. Całość dopełniona została wełnianym szalikiem idealnym na jesienne zimne dni. Mam nadzieję że śnieg nie przybędzie za szybko bo niskie temperatury nie sprzyjają robieniu zdjęć, a najbardziej nie sprzyjają mnie zmarzluchowi i jednocześnie modelce poświęcającej się dla was aby dostarczać wam inspiracji (w sumie to nie wiem czy dostarczam ale wole myśleć że tak właśnie jest ;) ).
Oceńcie sami jak wyszło tym razem :D 












Blouse / bluzka - Zara 
Skirt / spódnica - no name 
shoes / buty - Deichmann
scarf / szalik - reserved
earrings / kolczyki - Claire`s 




P.S. Znajdziecie mnie również na Chictopia i Lookbook :D 
Follow my blog with Bloglovin

4 komentarze:

  1. Too bad I didn't understand the post! :p
    Love the fourth pic, with the wind and the movement (just like on Chictopia). Do you have an asymetrical hair cut? I think about getting one too.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear dreamlander , i have a little bit asimetrical hair . I decided to have asimetrical fringe and sharp not straight hair tips :D This cut makes my hair more fluffy and gives them a little bit more nasty look :D
    Almost whole post is about taking part in polish competition for the best blog of the year 2011 :D I actually dcided to try and I`m in game since now :D ohh what can i say more .. thanks for comment and visiting my blog :D KIsses Koroneska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely! Thank you so much for your comments on my Chictopia post! Love your blog and style. I'd love for us to follow each other. x www.casualglamorous.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Following you back! x www.casualglamorous.com

    OdpowiedzUsuń