Obserwatorzy / Followers

wtorek, 13 grudnia 2011

~9~

Hej ! To znowu ja :D Ostatnio częściej dodaję notki, ale wiąże się to głównie z tym, że mój mózg zalewany jest olbrzymią dozą inspiracji, a tak na serio nie mam już ochoty nieustannie uczyć się biologii naprzemian z chemią aby dobrze zdać maturę. Tak, wiem, na pewno powiecie, że jest ona bardzo ważnym dokumentem i należy ją dobrze zdać by dostać się na studia. Rozumiem, zdaję sobie z tego sprawę, ale chwilowo opętało mnie zmęczenie materiału. Ile tysięcy razy można uczyć się o paprotnikach, nicieniach, wpływie określonych pierwiastków na rośliny i ich niedoborze, bądź przeliczać sobie zadanka z Pazdro lub Witowskiego? Można wiele ale jesień zmęczenie, ciągłe słuchanie, że mamy mało czasu do matury wykańcza człowieka. Ja wierzę, że uda mi się osiągnąć wiele, ale do tego potrzebna jest pewna doza odpoczynku i pasje, które pomagają uciec myślami choć na chwilę od obowiązków. Dla mnie taką pasją jest pisanie dla was i komponowanie nowych zestawów. Tym razem przygotowałam dla was zestaw ubrań zainspirowany kinowym Czerwonym Kapturkiem. Niestety nie miałam żadnej czerwonej peleryny, ale myślę że tej musztardowej również niczego nie brakuje i nadaje szyku mojej stylizacji :D
Dziękuję wszystkim odwiedzającym za wsparcie a w szczególności moim obserwatorom, jesteście cudowni i dzięki wam mam dla kogo tworzyć nowe kreacje i rozwijać swój styl. 













Cape/peleryna - VeroModa
sweater dress/sukienka sweter - Orsay
Bag/torba - Reserved
Ring, Bracelet/pierścionek, bransoletka - Claire`s
shoes/buty - CCC
Earrings/kolczyki - Kappahl 
Follow my blog with Bloglovin

2 komentarze:

  1. Love your knit! Found your blog via your comment on Chictopia. xo www.casualglamorous.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Really nice outfit!
    I love the idea to layer multiple knitted items!
    Your bag is great.

    X Jules

    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń