Obserwatorzy / Followers

niedziela, 12 lutego 2012

~12~

Niskie temperatury nie sprzyjają blogerom. Doświadczyłam tego na własnej skórze. Stworzenie dla was zimowych outfitów było nie lada wyzwaniem. W tym sezonie na wielu wybiegach królowały futra zarówno sztuczne jak i prawdziwe. Zakochana w trendzie sztucznych futer stworzyłam dla was kilka stylizacji które powinny przypaść wam do gustu :D Pierwsza z nich prosta choć efektowna nawiązuje do płaszczy noszonych przez rosjan. Wschodnio europejski styl ostatnio jest mi bardzo na rękę ze względu na swoją prostotę i efektowny elegancki wygląd. Płaszczyk ten mimo iż pozornie cienki jest moim najleszym przyjacielem w chłodne zimowe dni których ostatnio jest aż nadmiar. Mam nadzieję że wkrótce słupek termometru podniesie się w górę i będę mogła z większą systematycznością zdawać wam fotoreportaże z wnętrza mojej szafy :D.
W następnym poście zobaczycie przepiękną torebkę w modnym kolorze pomarańczowym którą udało mi się upolować w jednej z sieciówek.








płaszcz/coat - orsay
buty/shoes - allegro.pl
czapka/hat - prezent/gift
szalik/scarf - 
DIY
Follow my blog with Bloglovin

3 komentarze:

  1. Amazing pictures, I don't speak a word of your language (polish?) but I like your pictures none the less. This outfit looks really warm and comfy, coul use a hat like that here in Norway right now!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love all the fur trimming of your outfit! ARe we following each other yet??? Lets exchange some fashion (and sometime recipe) tips?!

    -Nico

    www.SatinAndSalt.com

    OdpowiedzUsuń