Obserwatorzy / Followers

piątek, 1 czerwca 2012

~15~


Dzisiaj mam dla was zdjęcia z ostatniej sesji z Marią Boch. Tym razem trochę inny zestaw w stylu bardziej amerykańskim. Koturny znalazłam w factory outlet w poznaniu zachwyciły mnie swoją niską ceną a także plecionymi paskami . Mimo iż już po raz 3 wstawiam zestaw z tym samym kombinezonem czuję że on nigdy mi się nie znudzi i ciągle inspiruje mnie do tworzenia nowych stylizacji. Kapelusz to prezent na Wielkanoc :D zobaczycie go w jeszcze nie jednej stylizacji :D Na dzisiaj to już wszystko mam nadzieje że stylizacja przypadnie wam do gustu.

For English visitors:
This is the third time i update the look based on this cute jumpsuit! I know that i have lots of clothes and i can make more different utfits but this is my favourite piece in my wordrobe! It really inspires me to make looks in different styles!
Hope u like my pictures! :D








jupsuit/kombinezon - H&M
wedges/koturny - factory outlet
necklace/naszyjnik - H&M
hat/kapelusz - gift
Follow my blog with Bloglovin

3 komentarze:

  1. Gabriele I`m following u now via GFC ! hope u will return the favour !

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful look!!! take a look on me blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Of course Marcela we can if u like :D soo following your blog now ! Hope u will return the favour !

    OdpowiedzUsuń