Obserwatorzy / Followers

czwartek, 28 czerwca 2012

~19~

Oto kilka zdjęć z tegorocznego wyjazdu do Łeby. Na szczęście pogoda dopisała choć jednego dnia dzięki czemu mogłam przygotować dla was nowy post :D. Tym razem stylizacja opiera się o sukienkę z Zary a także hit blogerek czyli buty Lita. Niestety nie stać mnie jeszcze na oryginalne buty od Jeffrey`a Campbell dlatego wyszukałam w internecie sklep posiadający buty w tym fasonie. Cena również była przystępna  kosztowały one poniżej 200 zł. Są niezwykle wygodne dzięki platformie która redukuje wysokość obcasa. Życie byłoby jednak zbyt piękne gdyby wszystko w nich było idealne. Brokat którym pokryte są moje buty Lita niestety odpada (w niedużych ilościach) przez co wszystko o co się otrę czy też miejsce w którym pozostawię buty naznaczone jest złotymi drobinkami. 
Mam nadzieję że zdjęcia wam się spodobają :D Koroneska :D

English version 
This time i created for u an outfit based on Lita shoes which are the must have from a long time . I chose not the original shoes from Jeffrey Campbell because i still can`t afford them , but i found different one similiar to them in one of internet stores. Mine are gold but there are lots of versions in different colours or made from various materials . They are really comfortable but the glitter is not perfect! Wherever i go there is a gold mark on the road. 
Hope u like my pictures! Kisses Koroneska 








sukienka/dress - Zara
kapelusz/hat - H&M
okulary/sunglasses - no name 
bransoletki/bracelets - no name
pierścionek/ring - no name
buty/shoes - www.stylowebutki.pl / Lyst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz