Obserwatorzy / Followers

wtorek, 18 września 2012

~34~

Tym razem stylizacja w stylu bardziej rockowym. Sukienkę maxi połączyłam z błyszczącymi botkami które stanowią mocny akcent tego stroju . Bransoletka to mój najnowszy projekt DIY , zrobiłam ją ze starego paska z ćwiekami zszywając jego fragment bardzo mocno grubą nicią , następnie w miejscu szycia przyczepiłam kilka ćwieków by szew był nie widoczny . Jesień nadchodzi a wraz z nią nowe trendy , monochromatyczne białe stroje , kolor burgundowy a także must have ubrania bogate we wzory. Ja zakochałam się bez pamięci w spodniach które miała na sobie Florence Welch ! Spodnie we wzory to mój kolejny zaplanowany wydatek. Mam nadzieję że znajdę te wymarzone :)

English version :
This time i created look in rock style . Maxi dress and Gold sparkling lita shoes are the base of this outfit. Bracelet is my new DIY project which i made from my old belt with studs ! Here comes the autumn and new trends ! Monohromatic white looks , burgundy colour and my favourite amazing prints on clothes !I fell in love with printed pants especially the ones which belongs to Florence Welch ! Theese pants are on my shop list now and i hope i will found the perfect one ! 












Dress/sukienka - Mexx
boots/botki - stylowebutki.pl
studded bracelet /bransoletka z ćwiekami - DIY
bracelet /bransoletka - Bershka

1 komentarz:

  1. you have a beautiful blog :) love your header!

    http://mintmacaroons.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń