Obserwatorzy / Followers

środa, 5 września 2012

~32~





 Oto stylizacja z sesji zdjęciowej z Natalią Desperak . Spodnie pochodzą z szafy mojej mamy , są odrobinę luźne ale tym razem chodziło mi właśnie o taki efekt. Bluzka pochodzi (po raz kolejny ) z second handu. Tym razem całość wyniosła mnie około 40 zł co jest chyba moim życiowym rekordem (rekord = najniższa cena stylizacji ). Tym razem stawiałam na barwy natury chciałam nimi oddać piękno zachodzącego słońca jednocześnie pokazując jak lato ustępuje miejsca jesieni . Mam nadzieje że udało mi się osiągnąć ten efekt. 

English version:
Here it is a look from photo session with Natalia Desperak. Theese trousers came from my mother`s wordrobe , they are a little bit oversized but i wanted them to be like this. Top is from second hand . This time the whole look costed about 40 zl ( 40 zł= 8 pounds, or 10 euro ) i think it is my life record of the most cheapest look !!! This time i put on earthy colours beacause i wanted to give back the beauty of the moment  when the sun is going down . I hope i have reached this effect . Hope u enjoy the pictures :)










top/bluzka - george ( SH)
necklace/naszyjnik - Iam
bracelet / bransoletka - H&M

2 komentarze: