Obserwatorzy / Followers

niedziela, 22 lipca 2012

~23~

Od dawna poszukiwałam topu który świetnie współgrałby z pół prześwitującą spódnicą. Było to nie łatwe zadanie i przyznaję przeszukałam masę sklepów a także second handów aby znaleźć coś co by do niej pasowało. Większość topów była zbyt luźna lub zbyt krótka aby zamaskować bieliznę prześwitującą spod przewiewnego materiału. Wreszcie rozwiązanie przyszło samo pod spódnicę założyłam body które idealnie wpasowuje się w klimat mojej stylizacji do tego dodałam duży kapelusz i frędzelki w postaci naszyjnika i koturnów. Miłych wakacji ! Koroneska !

English version :
i`ve been searching for a long time for an ideal top which i could wear with my flowy maxi skirt. Finally i found this overall body which perfectly match to the style of my outfit ! I also added some fringe on my wedges and fringe necklace and of course maxi hat ! Gold jewellery - for me the best ! See u next time ! Hope u enjoy my latest look ! Have a nice summer ! Koroneska 








necklace/naszyjnik - H&M
ring/pierścionek - Claire`s
romper/body - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz