Obserwatorzy / Followers

środa, 25 lipca 2012

~24~

W tym poście przedstawię wam mój nabytek z kolekcji MARNI dla H&M. Nie ukrywam większość kolekcji nie za bardzo przypadła mi do gustu jednak znalazłam w niej kilka perełek dla siebie między innymi sukienkę którą wykorzystałam w dzisiejszej stylizacji. Urzekła mnie ona ze względu na unikatowy krój ,a może wręcz jego brak ... niektórzy ludzi bowiem uważają ją za worek . Mi jednak bardzo podoba się ten luźny fason doskonale ukrywa niedoskonałości i podkreśla nogi dodatkowo tył wiązany na kokardę dodaje szyku. Wielkoformatowe kropki ułożone pionowo na powierzchni tego 4 kolorowego materiału (mogę się mylić !) stanowią nieco ekstrawaganckie połączenie które z pewnością nada się zarówno do pracy ( po połączeniu z odpowiednim żakietem lub krótką żakietową kurtką o maksymalnej długości do talii ) jak i na przyjęcie ze znajomymi. 

English version : 
In this post i want to introduce u my new MARNI dress from the collection MARNI for H&M. When i saw the collection my first impression was`t as good as i expected ! But then i found this dress and i absolutely fell in love with it ! i love everything about it : the shape (some people told me that it looks like huge bag ) , the material and ofcourse fabulous fabulous polka dot print ! This dress can be wear to work (paired with a smart jacket and heels ) as well as for the party with friends ! Hope u enjoy my pictures ! 
Lots of kisses ! Koroneska 











dress/sukienka - MARNI for H&M
ring/pierścionek - H&M
bracelet/bransoletka - small shop 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się kojarzę tę torebkę:) bardzo fajnie wygląda ona w połączeniu z pastelowymi spodniami rurkami bądź legginsami i neonowym topem . Ja preferuje połączenie neonowej żółci z jasnobeżowymi spodniami do tego torebka i biżuteria pod jej kolor. Jeśli dodasz naszyjnik pod kolor torebki wszystko będzie współgrać buty załóż neutralne możesz dodać złote akcenty w postaci bransoletki lub pierścionka. Na lato idealna wersja z pastelowymi szortami. Opcjonalnie by dodac stylizacji więcej elegancji możesz założyć jeszcze słomkowy kapelusz z dużym rondem najlepiej w naturalnym kolorze słomy , biały lub beżowy :) mam nadzieje że pomogłam :) Pozdrawiam

      Usuń