Obserwatorzy / Followers

sobota, 4 sierpnia 2012

~25~

Wakacje dla mnie to nie tylko czas na podreperowanie funduszy ale również czas na odpoczynek. Każdy mój dzień bowiem składa się z pewnego rodzaju maleńkich rytuałów może dla wielu nie mających znaczenia ale dla mnie będących esencją każdego dnia ! Jednym z takich rytuałów jest urządzanie sobie codziennie po pracy małego salonu spa. Drobnostki typu malowanie paznokci czy nakładanie maseczki są po wysiłku fizycznym na prawdę wielką przyjemnością na która z utęsknieniem czekam aż do zakończenia dnia pracy. Po tym jak już w pełni zregeneruję moje ciało nadchodzi czas dla ducha , sięgam wtedy po książkę . Ostatnio wpadły mi w ręce "Wielkie wygrane " Julio Cortazara . Muszę powiedzieć że akcja książki dość długo się rozkręca ale wraz z kolejnymi  przeczytanymi stronami rośnie apetyt na kolejne. Książka ta wpłynęła na mnie pozytywnie ponieważ pod jej wpływem postanowiłam stworzyć stylizacje wg mnie idealnie nadającą się na rejs statkiem . Efekty oceńcie sami :) 

English version :

Holidays are especially time in my life ! I used them to make some money but also to rest a little bit . My every day is full of routines which are essential parts of my day ! One of my favourite routine is making a spa in my house ! I really love to wear  a mask and put some polish on my nails ! It really helps me to rest after hard day at work ! But after this i always read some books ! Now I`m reading "Los premios" written by Julio Cortazar , it `s really great book and it inspired me to create a new outfit  ideal for cruise trip ! 
Hope u enjoy it ! 







dress/sukienka - H&M
hat/kapelusz - no name
bracelet/ bransoletka - H&M 


2 komentarze:

  1. I love how you've styled this look. You look so elegant and cute at the same time - the hat, bag and stripes remind me a lot of english girls boarding school movies which I think is always a style inspiration for myself.

    anni-dot-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cortazar się w grobie przewraca dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń