Obserwatorzy / Followers

środa, 8 sierpnia 2012

~27~

Każdy lubi czasem dostawać małe lub większe prezenty, ja również dlatego bardzo ucieszyłam sie z prezentu   jaki sprawiła mi babcia, mianowicie torby z rybami. Długo zastanawiałam się z czym połączyć ten unikatowy wzór i doszłam do wniosku ze najlepiej wpasuje sie w wakacyjny marynistyczny zestaw. Pasiasty top widoczny na zdjęciach wcale nim nie jest ! Aby uzyskać efekt topu oversize użyłam do tego celu sukienki bombki którą połączyłam ze spodenkami z podwyższonym stanem. Aby nadać stylizacji bardziej morski charakter spodnie przewiązałam paskiem z kotwicą znalezionym w Second handzie !
Torebka tego typu nadaje się również do stylizacji dżinsowej którą niebawem zamieszczę w kolejnej notce !

English version:
Everyone likes to give but also get presents ! Me too so when i got this lovely fish bag from my grandmother i was really suprised but in a nice way ! For a long time i was thinking what to wear with it but suddenly i realised it would be perfect piece of my marine look ! The striped top which is visible on photos is not exactly a top ... it`s a dress which i paired with such a lovely high waisted shorts (bought at H&M , cost : 6$/ 4 pounds). To give my look more marine i added a belt found in second hand !
This type of bag could be also worn with jeans shirt and shorts ! this type of look u will se soon on my blog !







dress/sukienka - Orsay
shorts/szorty - H&M
wedges/koturny - www.allegro.pl
belt/pasek - SH
bag/torba - gift 
necklace/naszyjnik - Mohito

1 komentarz:

  1. Love the little anchor detail on your belt! Your shoes caught my eye too - I love that it's a neutral nude pair with tassels. I am a little obsessed with them and now I am really jealous of you for owning those shoes.

    anni-dot-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń