Obserwatorzy / Followers

niedziela, 19 sierpnia 2012

~30~

Mimo iż obiecałam stylizacje neonową przygotowałam dla was zdjęcia zestawu ubrań który miałam dziś na sobie. W jego skład wchodzą bluzka z second handu marki George, botki z wyprzedaży w Camaieu a także według mnie najważniejsze w tej stylizacje spodenki zrobione przeze mnie własnoręcznie tzw angielskie DIY. Nie będę was oszukiwała nie wymagały one ode mnie wiele pracy. Wykorzystałam do ich zrobienia stare spodnie z szerokimi nogawkami, które ścięłam po skosie wzdłuż kształtu kieszeni na tyle spodni. Gdy będziecie ścinać swoje pamiętajcie by przez przypadek nie odciąć kieszeni. Następnie przypięłam do nich ćwieki które odpięłam z paska zakupionego w second handzie (pasek kosztował mnie jedynie 1,50zł). To wszystko, kto nie lubi "obszarpanych nogawek może je podwinąć ale należy pamiętać o tym by zostawić materiał na podwinięcie w przeciwnym razie spodenki będą krótsze niż oczekiwaliście. 

English version: 
I promised u to post here look based on a neon colour but i decided to create "today I`m wearing " post. This look is based on second hand top and boots bought on sale in Camaieu, but the thing which really makes this outfit are my DIY shorts ! I made them from my old pants which i cropped and then i added to them some studs to give them more chick sparkles ! That`s all ! Really simple project but the effect is amazing ! Try it at home ! 
Kisses Koroneska XOXO








top/bluzka - Second hand
shorts/spodenki - DIY
necklace/naszyjnik - Claire`s
boots/botki - Camaieu
hat/kapelusz - gift 
black ring/ czarny pierścionek - Claire`s
sunnies/okulary - Orsay 


1 komentarz:

  1. Świetna bluzka, sama bym taką przygarnęła :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń