Obserwatorzy / Followers

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

~28~

Wszyscy czerpiemy skądś inspiracje aby tworzyć, nawet te najbardziej prozaiczne potrafią nieźle zamącić w głowie i stworzyć w niej obraz którym chcielibyśmy podzielić się ze światem. Moją inspiracją bardzo często są po prostu materiały lub postacie widziane w bajkach z czasów dzieciństwa. Może to śmieszne dla czytającego że inspiruję się księżniczkami czy pokemonami (nie oszukujmy się większość je oglądała) ale  nie o to chodzi by skopiować cały wygląd postaci chodzi raczej o pewien rodzaj emocji który towarzyszył mi w trakcie oglądania ukochanej animacji , i te właśnie emocje staram się przelać na to co aktualnie robię , czasem maluję , niekiedy tworzę biżuterię lub też dobieram ubrania i tworzę nową stylizację. Bardzo często inspirują mnie w nich materiały z których zrobione były szaty bohatera ,połączenia kolorystyczne czy magia otoczenia w której znalazł się bohater. Bardzo często wyobrażam sobie jak byłabym ubrana w tak magicznym miejscu by być z nim w jak najlepszej symbiozie. Nie jest to łatwe ale daje dużo radości i optymistycznie mnie nastraja na resztę dnia. Tym razem jednak zainspirowała mnie wokalistka zespołu Florence and the Machine . Ujęłam w kolorze białym i pomarańczowym moje wyobrażenie o jej osobie. 

English version:
Inspiration is really serious thing  in creating pieces. I mean even the small things needs inspiration. really often my inspiration are cartooon or Disney movies which i`ve been watching  when i was a child. It`s silly but i`m not exactly inspired by the whole person from movie but inspired by materials from whch were made clothes of this person. I also love the colour mixes or the magic landscape from cartoons. This time my inspiration was The vocalist of the  FloreNce and the Machine .  I wanted to show her in two colours orange and white. Hope u enjoy watching my pictures ! 









skirt/spódnica - Stradivarius
flats/balerinki - H&M
top/top - Promod
lace top/ bluzka koronkowa - H&M
bag/torebka - H&M
rabbit ring/ pierścionek z królikiem - Claire`s
elephant ring/ pierścionek ze słoniem - sklep indyjski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz