Obserwatorzy / Followers

sobota, 4 sierpnia 2012

~26~

Mój pierwszy post w spodniach . Brzmi to może absurdalnie ale w mojej szafie długie spodnie bądź legginsy to rzadkie zjawisko. Na co dzień wybieram  raczej sukienki , spódniczki bądź szorty do których zimą zakładam grube rajstopy. Te spodnie znalazłam na wyprzedaży i zakochałam się w nich są niesamowicie wygodne i zrobione z cienkiego niezwykle przewiewnego materiału dzięki czemu idealnie nadają się do noszenia latem gdy rtęć w termometrze nie wskazuje temperatury wyższej niż 24 *C. Mam jeszcze kilka pomysłów na stylizacje s tymi spodniami dlatego uważnie śledźcie moje wpisy :). Miłych wakacji !

English version:
Here it is... My first look in pants ! Yes i know it`s a common question why first ? The answer is simple i really love pants when people wear them but i can`t find anything for me ! This time was different ! I found theese lovely pants on sale in H&M and i absolutely fell in love with them ! They are made of thin flowy material which for me is ideal for summer days when the tempareture is not higher than 24 * C. I have few more ideas to make an outfit with them soo carefully follow my posts :) ! Have a nice summer, Natalia from Koroneska :).








hat/kapelusz - H&M
top/top - Second hand 
pants/spodnie - H&M
sandals/sandały - Deichmann
ring/pierścionek - Avon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz