Obserwatorzy / Followers

czwartek, 12 lipca 2012

~21~

Ostatnio przypadły mi do gustu dwa trendy kropki a także pastelowe kolory. Moim zdaniem kropki kojarzone zwykle z wyglądem retro i ich wielkoformatowym wydaniem równie dobrze wyglądają jako prawie niewidoczne punkciki które ja osobiście uwielbiam. Pastele to kolory które idealnie podkreślają mój typ urody dlatego idąc na zakupy bardzo często je wybieram nawet nieświadomie co niezmiernie denerwuje wszystkich moich znajomych próbujących mnie nawrócić na bardziej żywe barwy. Strój wykończyłam koturnami typu melissa do których dołożyłam wstążkę aby oga mi z nich po prostu nie wypadała i ich noszenie nie skończyło się dla mnie bolesnymi odciskami. 


English version :
Hi everyone ! love the polka dotted materials and of course the most fabulous trend of this spring / summer season :pastel colours ! They look really good on me because they perfectly match my beauty type and of course complexion ! I changed my melissa shoes by adding to them a ribbon which makes them more comfortable and stable ! 
Hope u enjoy my latest post and pictures ! 
Lots of kisses Koroneska :) 








skirt/spódnica- H&M
bracelets/bransoletki- H&M
ring/pierścionek - Avon
melissa wedges/koturny melissa - www.szafa.pl

3 komentarze:

  1. Prześliczna sukienka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jednak nie jest to sukienka :D połączyłam spódniczkę kupioną przed rokiem z bluzką w modnym fasonie oversize i dało to efekt sukienki :D

      Usuń
  2. beautiful dress! Love your blog! Following now! Check out my new blog, stay in touch xx

    http://thedailysugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń